[linux] Ident [oprava]

Behan Samuel behan na frcatel.utc.sk
Úterý Prosinec 14 12:11:25 CET 1999

Ospravedlnujem sa za svoju prilis strucnu formulaciu otazky, ktora viedla
k nedorozumeniu:

>Existuje nejaky program ktory by mi zistil kto sa pripaja na niektory
>port mojej masiny ? Ak nie dalo by sa to nejako zbuchat (teoreticky) ?

Myslel som skor na nieco co by mi zistilo meno(login) uzivatela, ktory sa
pripojil (pravdaze ak by to bolo mozne)(napr. cez ident). Hodilo by sa
to napriklad ked sa mi niekto uplne neznamy hrabe v nejakej sluzbe
(hacker) a ja viem ze je pouziva port X na masine Y. tak by som to zadal
a mozno by to nieco vyplulo (pravdaze, teraz som sa pohyboval skor v
snovej rovine ako v rovine realnej, ale kto vie ?).

                                              Sam