[linux] Na Sambu z DOSu?

Erich Vinclav vinclave na hotmail.com
Úterý Prosinec 14 20:35:56 CET 1999

V sobotu som posielal odpoved na tento mail, ale zrejme akosi nedorazil.
Takze este raz. Mam rozchodenu celu siet s Linux serverom a dosovskymi
klientmi. Bezia mi na tom pocitacove kasy v hoteli – asi 6 kas (DOS), plus
dalsi uzivatelia v DOS-e a iba jeden pod Win95. Nie su s tym ziadne
problemy. Postup je nasledovny: na NT serveri spustis program pre
konfiguraciu klientov (teraz ti presne nepoviem nazov, ale je sucast systemu
– netclient?) a das si vytvorit diskety pre klienta MS-DOS. Vytvori ti dve
diskety. Na klientovi potom spustis z diskety setup.exe a nainstalujes
klienta LAN Manager – doporucujem TCP/IP protokol :). Das si prihlasit sa do
domeny win NT. To je klient. Na strane servera nainstalujes Sambu a
samozrejme ju nakonfigurujes, vytvoris uzivatelske ucty. To je vsetko.
Jediny problem s klientom je spotreba pamate u klienta pri pouziti MS
ovladacov. Zostane ti volnych cca 270 kB pamate bez pouzitia memmaker. S
memmaker cca 470 kB. Ja pouzivam QEMM 7.5 a ten urobi okolo 530 kB. S 1MB
RAM som to ani naskusal, je to o nicom. Doporucujem aspon 4 MB RAM na
klientovi. Pokial budes potrebovat este nejaku radu, mozes sukromne na
vinclave na icos.sk . Jedine ak by to zujimalo aj inych v konfere :) .

Ahoj, Erik Vinclav

>pouzi net.exe map ...a dalsie parametre si nepamatam...
>proste namapujes si disk .....

net map .... funguje, ked sa chces pripojit k inemu DOSu alebo k Win, ale na
Linux to bohuzial nejde (aspon nie normalnou cestou). Ja mam ten isty
problem,
riesil som ho pred pol rokom a potom som to vzdal. Ak ma niekto nejake
pozitivnejsie poznatky, dajte vediet.

Peter Gasparovic