[linux] Nastavenie PINE

Miro PSIkappa F. psi na platon.atlantis.sk
Středa Prosinec 15 09:23:40 CET 1999

Zdravim,
da sa to urobit asi jedine takto:
do .pinerc treba pridat
customized-hdrs=From: jozko na xxxx.zzz.yy
funguje to pre pine 4.05 a novsie, bolo to na domovskej stranke pine
www.washington.edu/pine
Este taky detail, treba to bud povolit pri kompilacii alebo to treba
nastavit v .pinerc v sekcii feature-list ako allow-changing-from,
inak nikdo iny okrem root-a nemoze menit hlavicku mailov.

PSIkappa
psi na psisko.sk
psi na atlantis.sk