[linux] S3trio3D/2x

Peter Střelec beko na profi.sk
Středa Prosinec 15 10:53:47 CET 1999

Martin POPROCKY wrote:

> Ahoj
>
>   Pripajam k mailu subor XF86Config. S tymto konfigurakom a X servrom z
> RH6.1( tusim SVGA server verzia 3.3.5 ) mi spomynane karty funguju.
>   Odporucam nekupovat S3 karty. Zvolit radsej nejaku ATI.
>
>                                                         Martin

Ja som zatial rozbehol kazdu S3 kartu a neviem preco by som ich nekupoval dalej...
Dokonca mi chodi aj OpenGL pod linuxom. 1024x768x16. Inac neviem ako to je s RedHat 6.1
XFree ale ja som uz niekedy poslal sem do konferi cestu k downloadu X servera SVGA s
podporou S3 Trio 3D, S3 Savage, Savage4, a Savege2000.Treba si pozriet archiv na
rakovi.
PS: Ja by som si nerobil odporucania co kupovat a co nie... Ono to vzdy sa da nejako
rozbehnut. Vsetkym prajem prijem prijemne vianoce ...