[linux] kompresia disku na linuxe ako stacker ???

Peter Ronai dzony na dvalin.bicba.sk
Středa Prosinec 15 14:01:36 CET 1999

no v specialnych atributoch suboru existuje na ext2 flag na compresiu
pokial viem tak ale tato funkcia zatial nie je implementovana do jadra
avsak je mozne ze niekto uz urobil nejaky neoficialny patch na jadro ktory
tuto feature podporuje
skus mrknut na neoficialne patche