[linux] CD write

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Prosinec 16 09:38:10 CET 1999

Caute.
Chcel by som sa opytat, ci je mozne napalovat CD takymto sposobom:
Mam "zbytocny" disk 850 MB a "zbytocnych" 600 MB dat. Nemam vsak ziadnu
napalovacku. Chcel by som si urobit na ted disk image CD, aby som to potom
mohol dat kamosovi s napalovackou (a bez linuxu) napalit na CD. Islo by to
aj tak, ze to tam skopci normalne vo windozoch, ale potrebujem mat
zachovane aj prava a vlastnikov a tak. Neslo by to urobit tak, aby to
vsetko ostalo a sucasne aby vo windoze boli citatelne dlhe nazvy a aby som
si to mohol urobit sam doma na moj disk?
Dik za odpoved, dufam, ze to niekto pochopi...

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.