[linux] Latex warning: overfull \hbox

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Čtvrtek Prosinec 16 13:54:11 CET 1999

> Ked dam cslatex subor.tex, tak dostanem par hlasok typu
>
> Overfull \hbox (53.59117pt too wide) in paragraph at lines 61--64
> []\IL2/cmr/m/n/14.4 tabuľka trans-for-má-cie dá-to-vých ty-pov
> exis-tu-jú-cich v PowerDesigner-

Ahoj,

  znamena to, ze sa Ti text nemesti do "krabice", pretoze
ho asi nevie rozdelit. Tlaciarne ale zvycajne tlacia aj
tak aj mimo tych krabic. :-)

Mozes to kludne ignorovat (ja som to tak robil),
alebo skusat nastavit rozdelovania slov.
Sporne slova najlepsie uvidis grafickym prezretim dvi suboru.

			Cau.
					SAL

PS: Idem na kapustnicu, budem tu az vecer, keby daco. :-)