[linux] Zdielanie Internetu

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Čtvrtek Prosinec 16 13:59:59 CET 1999

> Potreboval by som pomoct s nasledujucim problemom.
> Mame stroj s Linuxom, ktory ide do I-Netu a potreboval by som, aby sa dalo
> toto spojenie zdielat pre win/nt stanice. Da sa to urobit pomocou programu
> SQUID?? alebo musim pouzit nieco ine??? (ako na to)
> Dakujem za pomoc.
> S pozdravom ostava Jozo

Ako pekne si to nazval :)   ("zdielat")

Nie, neda sa zdielat. Da sa ovela VIAC!

Squid je proxy, a teda je mozne pouzit aj jeho sluzby, na to co chces, ale
mozno by ti pomohlo keby si si precital nieco o ip masquerading...

Neviem, kde zacat, aby som ti pomohol. Zda sa, ze si s linuxom este len
zacal (a vzhladom na slovnik, windows bol tvoj doterajsi svet:), takze to
mozno budes mat na zaciatok tazke, ale ked na to vsetko prides, az potom
to bude nieco.

Ale nie to si chcel vediet.

Mas uz na windowsoch nakonfigurovane TCP/IP? (asi ano - ak sa dostanes z
windowsov nejakym sposobom na linux, tak takmer urcite).

Skus popisat blizsie tvoju situaciu, a potom sa to zbucha.

Caff
				Jano