[linux] CD write

Vlado Labáth vova na rocketmail.com
Čtvrtek Prosinec 16 23:01:24 CET 1999

--- Ivan Malich <malich na decef.elf.stuba.sk> wrote:
> Caute.
> Chcel by som sa opytat, ci je mozne napalovat CD
> takymto sposobom:
> Mam "zbytocny" disk 850 MB a "zbytocnych" 600 MB
> dat. Nemam vsak ziadnu
> napalovacku. Chcel by som si urobit na ted disk
> image CD, aby som to potom
> mohol dat kamosovi s napalovackou (a bez linuxu)
> napalit na CD. Islo by to
> aj tak, ze to tam skopci normalne vo windozoch, ale
> potrebujem mat
> zachovane aj prava a vlastnikov a tak. Neslo by to
> urobit tak, aby to
> [...]
Ak som to dobre pochopil skus toto:
-Pripoj zbytocny disk k pocitacu
-nabootuj stroj s w95, staci z diskety ale treba aby
na  nej boli utility fdisk a format
- fdiskom disk vytvoris a po restarte ho naformatuj
- vyber disketu a restartuj do linuxu
- mountni diks  s fs  vfat
- na disku urob strukturu aku potebujes a skopirujes
tam data lubovolnym sposobom, dlhe nazvy ostanu
zachovane, stale ako root
- prava ale uz nie, s tym sa netreba trapit
- ak je vsetko hotove vypni stroj odpoj disk a odnes
- pri napalovani pod win. dotycny musi dat pozor aby
neodfaklil nazvy, zalezi to od softu a zrucnosti
- prava na CD sa nedaju zabezpecit inak ako to na CD
je
Ak som nieco poplietol pis na moju adresu.
Vela zdaru  Vlado