[linux] Wmware

Frantisek Repkovsky repkovsk na intrak.tuke.sk
Pátek Prosinec 17 14:37:49 CET 1999

> Zdravim Vas.
>
> Chcel by som poradit.
> Chcem si domov kupit novy PC a potrebujem radu aky HW
> Rad by som pocul Vas nazor na software wmware (soft na spustenie viac virt.
> PC)
> Chcem mat na nom hlavne linux, ale potrebujem sem tam este aj Okenice
> Moja vizia je ze by stacil Celeron 333 a min. RAM 128 MB

Ja som vmware skusal na pentiu 200MMX 32MB RAM a tam to sice islo, ale velmi
pomaly. Potom som s kamosom este skusal na jeho Celerone 333
pretaktovanom na 416MHz a s 64MB RAM a tam to islo vcelku svizne.

Inac pouzivanie vmware je bez zakupenia licencie obmedzene len na 30 dni aj to
len po zaregistrovani...

--

   František Repkovský

  študent FEI TU Košice