[linux] Dial in

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Pátek Prosinec 17 22:12:11 CET 1999

Ahoj,

> poradi mi niekto ako mozem rozbehnut dial in server v linuxe. Kedysi davno
> som sa o to zaujimal ale teraz si nespominam co to bolo. Staci nacrtnut ja
> si uz spomeniem, mozno.

Zalezi velmi od toho, ako to chces spravit, da sa to mnozstvom sposobov. Zalezi
hlavne od chceneho prenosoveho protokolu (PPP, SLIP, CSLIP, ...) a od
autorizacie (login/password, pap, chap apod.). Ak chces spravit dialin cez
pppd s login/password autorizaciou, tak daj /usr/sbin/pppd uzivatelovi ako shell,
pusti mu getty na tom porte a do /etc/ppp/options daj nieco ako

115200
noauth
crtscts
nodetach

a potom pre kazdy port modemovy /etc/ppp/options.ttyS0 napr :

:192.168.1.254

(ip adresu). Priblizne tak nejako by to malo fungovat, viac cez sukromny mejl.
 Juraj.