[linux] Netscape Communicator

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Pondělí Prosinec 20 08:38:37 CET 1999

> zalezi od toho, co od nich pozadujes... ak chces aj kvalitny tech support
> alebo take veci, ze shellovske konto na unixe a ISDN na celom slovensku, tak
> zalezi jednoznacne nie len od ceny v cislach, ale od pomeru cena/vykon.

Zacnime sa hadat! :)

bencO by vymenil technikov, ale musel by im viac zaplatit, aby boli
"technici" technikmi. Ale tym by samozrejme zdrazela aj sluzba...

Ja myslim, ze chapete bezne trhove techniky a metody... takze sa nemusime
dohadovat, kto je a kto nie je lacnejsi.
Pre niekoho je, lebo mu support netreba, ale pre toho komu ho treba (alebo
ak ho nahodou bude potrebovat ten, kto si myslel, ze mu ho netreba) moze
potom narazit na barieru, ktoru si vlastnym rozhodnutim postavil :)

Toto nie je anketa o osobnom aute :)

					Jano