[linux] off topic - 29 feb. 2000

Ján Beňadik jbenadik na elas.sk
Úterý Prosinec 21 16:32:38 CET 1999

Budem trochu mudry :

- rok 2000 je priestupny !!!

Pravidlo pre urcovanie priestupneho roka je nasledovne :
- rok je priestupny vtedy, ak je jeho cislo delitelne 4, - ale ...
- ak je zaroven delitelne 100, nie je priestupny, - ale ...
- ak je zaroven delitelne 400, je priestupny

Z toho vyplyva, ze rok 2000 je delitelny 4, 100 aj 400 a teda je priestupny.

beno

--
Ing. Jan Benadik
ELAS, Ltd.