[linux] Suse 6.3, Wine, 602Pro PCSuite, Hry pre Linux, ...

Michal Pápeš papesm na nextra.sk
Neděle Prosinec 26 13:46:21 CET 1999

Caute,

    hned na zaciatok prajem vsetkym prijemny zvysok sviatkov, v novom roku vela uspechov, stale lepsi Linux a co najmenej Windowsov a inych neprijemnych veci.

    Nedavno som pocul o novej verzii Suse 6.3. Vie mi niekdo povedat, co je tam novsie oproti verzii 6.2? Dalej ako sa  v Suse instaluje zvukovka, ked tam nie je sndconfig.

    Podarilo sa niekomu rozbehnut kancelarsky balik od Software 602: 602Pro PC Suite pod Wine? Viem, ze existuje SO, ale moj zamestnavatel pracuje v 602-ke a preto potrebuje tento program aj pod Linuxom.

    Ako sa daju zohnat plne verzie hier pre Linux:Civilization a Transport Tycoon??? Ma ich niekdo?

    Dakujem vam za vase odpovede a zostavam s pozdravom,

Fajry
fajry na nextra.sk