[linux] Minidist. Linux

rony rony na mail.pvt.sk
Pondělí Prosinec 27 22:58:08 CET 1999

>  Mam doma notebook 386, 2MB RAM, 60MB HDD. Chcem tam kidnut daku malu
>distribuciu LInuXu.

Ani HDD ani slusny RAM disk asi bude problem

 >Skusal som najprv disketove veci a'la Brutalware = less than 4MB RAM...
 >=System halted :(
 >potom som tam daval HAL91, ale ten mal skompilovane jadro pre 486 a viac.
 >Takze opat neuspech.

  Ale skusil by som to bez distra. Ciste tar.gz subory. Jadro vykompilovat
na inom
  stroji a z nastaveniami pre tu 386(ovladace len nevyhnutne a aj to nejake
starsie
  jadro). Ale potrebujes zdrojaky, binutils a ani neviem co este vsetko
presne
  a ta konfiguracia sa mi zda aj tak chaba, ale snad take uz niekto skusil.
  Nech sa ozve, aj ja tu mam par takych veteranov.

  Prajem prijemny vecer

  Rony