[linux] Internet & Security

Linux UN*X dodosoft na hotmail.com
Úterý Prosinec 28 11:59:37 CET 1999

Ahojte.

Chcel by som poprosit niekoho z vas, nejaku ochotnu dusu, ktora by mi mimo
tejto konfery vysvetlila zakladne otazky bezpecnosti Linuxu v Internete.
Co ma zaujima :
  - ako sa branit hackerskym utokom, ako sa da vystopovat tento atack
  - ako presne pracuju prikazy rlogin, rsh, whois, finger a pod...
  - ako pracuje scanovanie portov, ako sa prehladavaju domeny a podobne. Ja
uz by som sa konkretne spytal. Mam vela otazok.
Najde sa niekto ochotny si so mno podebatit na tuto temu ? (sukromne)
Chcem napisat nejaku pracu na tuto temu a potrebujem nabrat skusenosti.
Diky moc.
    Jozo

P.S. "Vsetkym zelam do noveho roku vsetko naj !!!"