[linux] RIVA TNT2 a X

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Čtvrtek Prosinec 30 22:56:36 CET 1999

No neviem, na stranke www.nvidia.com som nejake ovladace videl, a aj nove
XWindow TNT2 zevraj podporuje. Ja som to sice zatial neskusal, ale dufam ze
pojde, lebo som si TNT2 kupil specialne preto, lebo sa da pod Linuxom
rozbehat.

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm