[linux] XF86 problem...

Lubos Klokner klokner na tt.sknet.sk
Pondělí Únor 1 20:13:06 CET 1999

ja by som skorej povedal, ze sa ti nenastartuje window manager
mal som presne ten isty problem a kamos mi o tom napisal toto:

najdi si subor xinitrc popripade adresar xinit kde by mal byt subor
xinitrc
ked tam nieje tak ho v nom vytvor...

# cd /usr/X11R6/lib/X11/xinit
# ln -s xinitrc.fvwm xinitrc
# cd
# startx

a malo by to ficat - a ono to fakt ficalo :)

Gasparik Richard wrote:

> Hi all...
>
> Mam problem RedHat 5.0 a nebezia mi X-y. Problem je v tom, ze po starte
> mi nabehne sedy screen a myska.
> Ale neobjavi sa mi nic ine. Vyzera to ako keby mi nenastartoval klient.
> Uz som pozrel vsetko co sa dalo. Skusal
> som instalaciu niekolko krat...vysledok ten isty. V err. hlaskach som
> nasiel jedine "can't open display".
> Pomoze niekto ?
>
> Vdaka...
>
> Riso

  Lubos Klokner                 Trnava, Slovakia
  e-mail : klokner na tt.sknet.sk
  www    : http://surf.to/red_killer/
  icq    : 4904526
  pgp    : 1024/0xB10917C7