[linux] Citanie NEWS.

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Pondělí Únor 1 21:31:35 CET 1999

On Mon, 1 Feb 1999, Martin Gondas wrote:

> Ale ako teraz stiahnut NEWS? Pripajam sa modemom. Budem potrebovat spustit
> nejaky NEWS-server, aby mi stiahol spravy na lokal disk (potom citat)?
> Alebo dokaze to stiahnut aj PINE???

Ahoj,

no pine (tin, netscape,...) dokazu citat newsy, t.j. sa pripoja na news
server, stiahnu si hlavicky, zobrazia a stiahnu tie spravy, ktore chces.

V tom je rozdiel oproti napr. POP3 protokolu - ten ti stiahne cely mailbox
naraz a potom si to mozes na lokali aj off-line precitat. Nic ti ale
nebrani cosi podobne urobit v newsoch -- oznacit zaujimave spravy a tie
si stiahnut a citat off-line. Na toto news-server nepotrebujes.

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /