[linux] screendump

Úterý Únor 2 08:57:48 CET 1999

Dna Ut, 02 feb 1999 ste napisali:

>Prakticky som sa osobne vobec nedozvedel ako sa to robi. Hoci viem ze
>sa to da :) Niektore odpovede jednoducho nenesu ziadnu informaciu.
>Jano_

Mno neviem, rady co sa tu objavili imho stacia k tomu aby si mal
jasnejsie v svojej otazke. Ak ti to vsak nieje jasnejsie netreba hned
vynit konferenciu;)
Skusim teda blizsie:
konzola ako taka sa zrejme grabovat neda, ako vyplinulo z
predchadzajucich mailov (sam som to neskusal). Riesenie je grabovat
okno xtermu (nxtermu) v ktorom je dana "grabovana" vec spustena, ako
odporucal Juraj. Co sa tyka samotnych programov grabovanie
umoznujucich, v distribucii RedHat (neviem ako ostatne) je program
import, takze odporucane citanie man import. Ina moznost je pouzit
funkciu programu Gimp na grabovanie obrazovky, pripadne samotneho okna.
Pripadne este program xv, ktory je snad sucastou vsetkych distribucii.

Happy grabbing a prijemny den:-)
--
+ Tibor "FuturE" Pittich |    Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk         |