[linux] Mutt

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Úterý Únor 2 17:54:51 CET 1999

On Tue, 2 Feb 1999, Juraj Bednar wrote:

> Hello,
>
>  ako prinutim mutt, aby nezobrazoval otazniky namiesto diakritikckych
>  znamienok ? Zacina mi to liest na nervy...

Zdravim,

no neviem, mne to zobrazuje OK (ked som to testoval, inac mutt nepouzivam).
Nebude problem v nenastavenom charsete? Mail, co si poslal mal nastavene
charset=us-ascii.  Pozri si /etc/Muttrc, pripadne do ~/.muttrc si daj 'set
charset=iso-8859-2'. Mozno to pomoze...

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /