[linux] instalacia kab-0.7.1

Jan Nemsak nemsak na arcgeo.sk
Středa Únor 3 14:48:20 CET 1999

Marek Simon wrote:

> Zdravim,
> pokusam sa o subj. na RH 5.2
> Skonci vsak s tymto :
> configure: error: Can't find X. Please add the correct paths. View
> configure --help for usage!
> Ten help som si pozrel, ale nie je mi jasne co presne chce.
> Nastavil som cestu do /usr/X11R6/include a /usr/X11R6/lib
> ale bez ucinku.
> Vie mi niekto poradit ?
> chmod

Cafko
Ja som mal prednedavnom podobny problem. Sice som isntaloval nieco ine a
le isalo mi to tu istu chybu. Tiez som si nevedel rady a potom m ikamos
poradil, ze si mam doinstalovat iste kniznice. Ale uz si nepomonam ake
;-(
Ale ak mas dost miesta na disku, tak take jedno nepekne riesenie by bolo
nainstalovat si vsetky kniznice pre X a potom ti to urcite pojde.
Jano