[linux] Mail z nudy

Pavel Stano stanojr na hotmail.com
Středa Únor 3 17:09:05 CET 1999

Ahojte

Strasne sa nudim tak som si povedal ze vam mailnem. Tak idem na to:

-Pri bootovani Linuxu mi vypise , o nejakom SIOCADDRT. Neviete ako to
odstranit ?

-Dalej by som rad vedel co je to TEX a LATEX .V casopise som cital
ze TEX je programovaci jazyk ,podobny HTML. Dobre,ale co je to LATEX ?
Niekde som cital ze to skonvertuje subory z TEXU do HTML , a niekde inde
zase ze to sadza pismena do knih ???
-Stejnak programovat neviem a ak zacnem bude to asi C-ecko tak som to
vsetko odinstalloval a mam asi 100 MB volneho miesta naviac .A ani
za tim neplacem .

-Niekdo tu pred par dnami mailol ze chce rozchodit xwindow z windowsu.
Tak na to potrebuje nejaky program , doma mam program xwin32,je to
demoverzia vydrzi iba 30 min. ale to je jedno !
Musi sa to nastavit na XDMCP , potom na query a napisat IP adresu a
je to, alebo indirect a IP adresu alebo broadcast.Funguje mi to so
vsetkymi ale v broadcaste si najprv najde vsetky pocitace s xwin a
vypise mi ich IPcka.
Ale musi este spustit z linuxu askrunlevel (odkaz na linuxconf) a
startnut START GRAPHIC&NETWORK.
A je to.Teda aspon mi to tak fachci na RH 5.1

-Ak existuje nejaka holka co ma tak maximalne 18 a chce si dopisovat
s 15-rocnim LINUX-maniakom nech sa mi ozve na stanojr na hotmail.com
Tak caute !!!
Pavel Stano jr. alias "Este nemam prezivku"