[linux] Mail z nudy

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Středa Únor 3 19:12:34 CET 1999

Ahoj,

On Wed, 3 Feb 1999, Pavel Stano wrote:

> Strasne sa nudim tak som si povedal ze vam mailnem. Tak idem na to:
Hmm, take riaky tu mozes vynechat.
Inak prosim miesto pis aj jasnejsie subjekty v hlavicke.

> -Pri bootovani Linuxu mi vypise , o nejakom SIOCADDRT. Neviete ako to
> odstranit ?

To je nieco so sietovkou. Zrejme mas chybne nastaveny gateway,
alebo niektoru inu vec. Pozri si priazokm route,
ci mas defaul gateway a skontroluj vseky nastavenie eth0.

Ak jed siet funguje, moze byt nejaky problem.

> -Dalej by som rad vedel co je to TEX a LATEX .V casopise som cital
> ze TEX je programovaci jazyk ,podobny HTML. Dobre,ale co je to LATEX ?

TEX by som programovacim jazykom nenazval, pretoze nerobit algoritmus.
Ale jazyk to urcite je, to si napisal dobre.

LATEX je Latin American TEX (hadam som sa nezmylil).
Je to vlastne nadstavbou TEXu pre niektore krajiny.

> Niekde som cital ze to skonvertuje subory z TEXU do HTML , a niekde inde
> zase ze to sadza pismena do knih ???

Su aj na to programy, ale toto nerobi.

> -Stejnak programovat neviem a ak zacnem bude to asi C-ecko tak som to
> vsetko odinstalloval a mam asi 100 MB volneho miesta naviac .A ani
> za tim neplacem .

No, ako myslis, ale asi si kernel neprekompilujes. :-)

> -Niekdo tu pred par dnami mailol ze chce rozchodit xwindow z windowsu.
> Tak na to potrebuje nejaky program , doma mam program xwin32,je to
> demoverzia vydrzi iba 30 min. ale to je jedno !

Nejaka starsia verzia casove obnedzenie nemala (tusim 3.2).
Ale mala obmedzenie na iba jedno spustenie na danej sieti
naraz (zistoval asi sledovanim cez broadcast).

> -Ak existuje nejaka holka co ma tak maximalne 18 a chce si dopisovat
> s 15-rocnim LINUX-maniakom nech sa mi ozve na stanojr na hotmail.com

Hehe. Zeby sme tu mali holku? A este taku mladu? :-)))

> Pavel Stano jr. alias "Este nemam prezivku"
:-)

			Cau.
					SAL