[linux] kontrol... + GUI interface

OERNii - Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Středa Únor 3 22:39:53 CET 1999

> No, co uz. Je mozne, ze niektory ludia maju Linux, ale
> v skole a tak maju Windows a ked chcu nieco vediet,
> musia ist z Windowsov. Co uz s nimi.
>
>                         Cau.
>                                         SAL
napriklad ja ;)) totiz este stale nepovazujem iXi za lepsie ako rozhranie winNT5
(alebo 98). Pouzivam SSH a Xterm servre

(BTW: aka sranda KDE na win98 ;)))
(BTW2: v SSH klientovy secureCRT travim asi 80% casu pri compe, a to je dost
vela hodin denne)

--