[linux] kppp & callback

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Čtvrtek Únor 4 09:05:29 CET 1999

On Wed, Feb 03, 1999 at 09:29:09PM +0100, rony wrote:

>   Ak je to to, co hladate, skuste
> <http://www.penguin.cz/software/swdb.php3?name=pppd+callback+patch>
Ni ;-). Toto tam je odomna a je to server. T.j. namiesto NT. ale namiesto
W95 ni.
Namiesto W95 teda client: (ja som nerobil takze len telegraf ked uz pisem)
bud si daco najdes alebo zober klasicke ppp zdrojaky a tam je patch pre
Callback clienta - vyzera to tak ze spustis pppd a ma switch ze callback a
cislo. Ale nerobil som teda ... porad si sam ;-).

--
   Bbo  (http://www.pbko.sk/~bobovsky Email:bobovsky na koruna.pbko.sk)