[linux] Klavesnica v Xterme

Tomas Buday tomas na snt.sk
Čtvrtek Únor 4 12:28:08 CET 1999

ahoj,
pouzivas spravne fonty? pridaj cestu k spravnym fontom
do /etc/X11/XF86Config a sprav xset fp rehash.
a xterm spusti so spravnym fontom (xterm -fn <MENO>).
MENO ziskas zo suboru fonts.dir (ten sa vyraba prikazom
mkfontdir)

tomas

On Wed, 3 Feb 1999, Branislav Vartik wrote:

> Doma som si nainstaloval slovensku klavesnicu + locales podla SALovho
> navodu a chodi to vskutku OK, aj v Netscape aj v Xterme. Pouzivam RedHat
> 5.0 (chcelo to rpm -i --nodeps XKB-czsk-forcedIM-0.03-5.i386.rpm). Doma
> je grafika nejaka S3.
>
> A teraz problem:
>
> V robote som nainstaloval tu istu distribuciu a klavesnicu+locales z
> tych istych balikov, ale slovenska klavesnica nechce za ten svet chodit
> v xterme - konkeretne nejdu slovenske znaky µąč»ľýáíé (horna rada) a
> pod., ani s pouzitim mrtvej klavesy. Zaujimave je, ze napr. dlhe á é í ú
> [...]

Tomas Buday			   phone: +421-7-64286105
S&T Slovakia			     fax: +421-7-64363408
Polianky 5			web site: http://www.snt.sk
844 04 Bratislava
Slovakia

Daląí informace o konferenci linux