[linux] kontrola pristupov a ine

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Únor 4 14:13:02 CET 1999

On Wed, 3 Feb 1999, Peter Psota wrote:

> Zdravim!  Diky za odpovede na temu 'screendump'.Teraz riesim zase iny
> problem:  Niekde som cital, ze existuje nejaka utilitka, ktora prebehne
> vsetky subory v Linuxe a vypluje nazvy suborov ktore neboli od instalacie
> este nikdy pouzite (nebolo k nim pristupovane).Samozrejme netusim, kde som
> to videl.Ak niekto zakopol o nieco take, uvitam info, kde sa to da
> stiahnut.  V Midnight commanderi sa da samozrejme pozriet acces time
> jednotlivych suborov , ale behat s tym po celom Linuxe je nezmysel.

Zdravim,

volakedy davnejsie som mal na jednom stroji taky balik, ktory prebehol
vsetky kniznice a binarky a vyplul tie kniznice, ktore nepouziva ziadny
program, pocty staticky linkovanych programov, suid programov a podobne.
Teda nie celkom to, co chces, ale mozno potesi. Tusim sa to volalo
binstats. A po  chvilke hladania:

sunsite/linux/utils/scripts/binstats-1.00.tar.gz
redhat/contrib/hurricane/i386/binstats-1.0-2.i386.rpm
debian/hamm/main/binary-i386/utils/binstats_1.00-3.deb

> A este nieco, neuvazuje sa o niecom takom ako www.penguin.cz aj v SK ?
> Vie niekto komu patri www.linux.sk, lebo si myslim, ze keby tam bola
> prazdna stranka ,dojem z nej by bol ten isty ako teraz...

O comsi ako penguin.sk sa hovorilo na Bystrickom stretnuti buduceho SkLUGu,
viac by hadam o tom vedel povedat Juro Bednar; nejaky chlapik (uz si
nepamatam meno) tam tusim ponukol nejaku masinu....

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /