[linux] Hardware-PC zostava

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Únor 4 15:09:08 CET 1999

On Thu, 4 Feb 1999 cuntala na cvt.stuba.sk wrote:

> Bol by som rad ak by mi niekto povedal svoj nazor na zostavu PC, ktore
> si chcem kupit. A ci na nej rozbeham RedHad 5.1  a ak nie ten, tak 5.2?

s/RedHad/RedHat/

> MB:       QDI BRILLIANT 1 BX chipset ATX format
[...]
> Graficka karta: APAC PERMEDIA II 3D AGP 8MB SGRAM

To je nejaka ATI? Xserver Mach64, pripadne riadok "ChipID 0x4755" do
XF86Config-u a malo by to behat, uz sa to konfere spominalo, osobne
skusenosti nemam :). Cim novsie XFree, tym lepsie....  Viac na
www.xfree86.org a v dokumentacii.

[...]
> Viac na www.xfree86.org alebo v dokumentacii.
Klavesnica: CHICONY OEM US/SK for Win95 DIN

radsej PS2 konektor, DIN na ATX doskach nie je

> Sietova karta: NE2000 Combo pre PCI PnP

nemal by byt problem, modul ne2k-pci

> Mys:      MITSUMI serial alebo PS2

PS2, este lepsie je nejaka trojtlacitkova mys, najlepsie s prepinacom.

[...]
> Zvukova karta: Sound Blaster 64 PnP PCI

V zvukovkach sa moc nevyznam, ale na tuto kartu nemam dobre referencie.
SB PCI64 (november/december 98), kup si radsej AWE64 (nie je to to iste).

A skus si pozriet http://alasa.jcu.cz a vybrat kartu podla toho.

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /