[linux] nestandartan cd rom

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Únor 4 16:05:36 CET 1999

On Thu, 4 Feb 1999, Jan Nemsak wrote:

> Cafte
> Mam taky maly problemik...
> U kamosa pod linuxom mi nechce fungovat cdromka. Je to akasi nestndartna, zda
> sa mi ze goldstar, aj je podporovana v jadre, tak som skompiloval jadro s
> podporou tejto cdromky ale aj tak mi ju nechce stale namontovat ked dam mount
> /dev/gscd /mnt/cdrom
> Ako sa to da spojazdnit???
> Jano

Zdravim,

precitaj si linux/Documentation/cdrom/gscd a nevidim problem (co sa tyka
softveru).

Inac si poskytol prilis malo informacii (co to pise a tak...) :(

Mas vytvoreny /dev/gscd so spravnymi major/minor cislami?
Ak nie, tak '# mknod /dev/gscd b 16 0'

Driver mas pevne v jadre alebo ako modul?
Najde driver tu cdrom-u (mas dobre nastavene io?)?

Zadat pred kompilaciou jadra v linux/include/linux/gscd.h,
alebo '# modprobe gscd gscd=<io-address>'

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /