[linux] LDP - Linux Kernel

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Únor 4 16:37:50 CET 1999

On Thu, 4 Feb 1999, Miroslav Vasko wrote:

> Ak si z blavy, tak v blizkosti byvalej Grady - na Gorkeho ulici,
> predavaju knihu LDP - Linux Dokumentacni Projekt v cestine. Myslim,
> ze tam je user, sysadmin a kernel guide.

Sa mi zda, ze to tu uz bolo, ale zopakovat nezaskodi :)

1) Knihkupectvo sa vola Heura (www.edia.sk) a je na Laurinskej.

2) Na www.cpress.cz/knihy/linux/ sa nachadza PDF podoba zmienovanej knihy.
   Po cesky a zadarmo (vdaka CzLUGu, Pavlovi Janikovi ml. a ComputerPresu).
   Ale tlacit tych 1000+ stran sa neoplati :).

   Este by som rad vedel, ako je to so sirenim tych suborov (ci to mozem
   dat na anonymous ftp a pod.).

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /