[linux] kppp & callback

Ičo ico na podvodnik.cz
Čtvrtek Únor 4 17:34:49 CET 1999

>  Ak je to to, co hladate, skuste
><http://www.penguin.cz/software/swdb.php3?name=pppd+callback+patch>

Ojojooooj, nijeeee, ja by som radsej clienta. Fakt. Server bezi na
NT-cku, to sa zmenit neda (teda da, ale ja to urcite nezmenim). Mne ide
o to, aby som ja (koncovy user) mohol prestat pouzivat windoze na
internetovanie. Teda aby som mohol uvolnit poslednych 1000 MB mojho HDD
pre linux. Teda: ja si doma vytocim cislo xxxxxxxx, tam to zdvihne
NT-cko, overi si moje heslo atd a spyta sa ma na tel. cislo. Zadam. On
polozi a o 20 sekund mi zavola spat (vsimnite si, ze ucet plati
provider, nie ja). Moj stroj to zdvihne, odosle heslo a je to.