[linux] PCI modem , Rockwell 56k

rony rony na mail.pvt.sk
Pátek Únor 5 16:46:21 CET 1999

-----Pôvodná správa-----
Od: Jan Prokop <jprokop na ibl.sk>
Pre: linux na rak.isternet.sk <linux na rak.isternet.sk>
Dátum: 5. február 1999 10:57
Predmet: [linux] PCI modem , Rockwell 56k

>    zdravim
>
> Teda nechcem vyzerat ako nejaky lamer (si tak pripadam niekedy),
>ale mam problem s PCI modemom.  Akosi mi ho nemoze najist.
>Je na COM4 = cua3,  IRQ 11,  port 2E8  (neviem ci by som nemal
>upravit IRQ na 3 || 4  aby to islo :) Link spraveny cua3->modem,
>setserial nasiel port.  Len minicom mi akosi zatuhne ked ho spustim.
>Hoci v nom mam nakonfigurove dobre.
>
>       Ak by niekto vedel co s tym napiste mi.........
>

>Jano_

                  Ahojte vsetci !

Prednedavnom som vam napisal podobny problem s modemom s rovnakou cipovou
sadou (Rockwell), interny PCI, PnP, ale mne
vo vypise /proc/pci pise , ze Unknown vendor a Unknown devices,
ale aj ked su k nemu na cd dodavane len ovladace pre Win95,98 a NT, nema
logo designed for Win, ani Winmodem.  Trochu som prebehal HOWTO ale neviem
sa v nich zorientovat. Najaktualnejsi
je asi na www.suse.de/support/sdb.e/ . Vie ho niekdo rozchodit?

Moj problem sa volal "nestandardny modem"

                                                           Rony