[linux] Hardware-PC zostava

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Pátek Únor 5 22:52:44 CET 1999

Cafte!

Bol by som rad ak by mi niekto povedal svoj nazor na zostavu PC, ktore
si chcem kupit. A ci na nej rozbeham RedHad 5.1  a ak nie ten, tak 5.2?

>Okomentujem len to, o com viem ze funguje ...

MB:       QDI BRILLIANT 1 BX chipset ATX format
Procesor: Intel MENDOCINO 333MHz BOX 128 cache
HDD:      MAXTOR DiaMax 6.4GB
FDD:      MITSUMI 3,5''
> funguje :)
Monitor:  RELISYS 17'' Color MPRII VESA Digital Control
Graficka karta: APAC PERMEDIA II 3D AGP 8MB SGRAM
> Mam Permediu II od ExpertColor (= prakticky to iste), a server pre X je tusim aj v XFree 3.3, ale urcite je na stranke SuSE. BTW moja Permedia II ma jednu nevyhodu v DOSe - pozna presne 3 VESA mody, takze
ak ju chces na take nieco pouzit, daj si bacha.
RAM:        DIMM SDRAM 64MB PC100 EEPROM
> Co myslis tym EEPROM? Inac ti 64MB staci, aj ked pamate nie je nikdy dost ...
Klavesnica: CHICONY OEM US/SK for Win95 DIN
> funguje
Sietova karta: NE2000 Combo pre PCI PnP
Mys:      MITSUMI serial alebo PS2
> funguje
CD-ROM:   32speed max TEAC ATA API
Zvukova karta: Sound Blaster 64 PnP PCI
> Myslis =>AWE<= 64, tak ten funguje urcite, ak myslis len 64, tak neviem, ale asi funguje tiez. Pre Wavetable potrebujes do jadier 2.0.x patch, 2.2.x to podporuju same od seba, aj ked som to zatial nerozchodil (ani som sa velmi nesnazil). Precitaj si HOWTO, ktore dostanes so zdrojakmi kernelu.

Vopred dakujem za pomoc.
> Neni zaco

PS: Po precitani odpovede Radoslava Bendika:
Permedia II nie je nijake ATI, je to 3DLabs, a intenzivne pochybujem
ze to rozbehas so serverom Mach64 (ale mozem sa mylit...). Ja som to
rozbehaval kedysi, ked este neboli X 3.3, a to pomocou toho vyssie uvedeneho serveru zo SuSE, keby to islo rozbehat len tak so serverom Mach64, asi by sa nikto neparal so specialnym serverom.
						Smejo