[linux] file permissions

OERNii - Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Sobota Únor 6 16:41:49 CET 1999

zdravim, kedze som asi lamer, tak som robil nasledovne veci:
1) urobil som chown www:WWW * -R v nejakom adresary ~www/
2) urobil som chmod g+wr * -R v tom istom adresary
3) robil som to ako ROOT

ALE som nevedel ze tieto dva prikazy sleduju symlinks a co CzERT nechce, mal som
v ~www linku na /
no a teraz mam vsetky files v celom FS patriace tou istemu userovi.. zakladne
veci som uz opravil, ale poper este stale nebeha korektne a obavam sa ze sa
postupne najdu aj ine veci..

takze sa pytam a prisim:
a) da sa to nejako vratit, existuje dake script co pozna redhat a vie obnovit
tie posahane permisons
b) existuje moznost ako urobit 1) a 2) aby to nesledovalo linky ?

nuz, som to statne do...
--