[linux] Jadro 2.2.1; unix2dos

Miroslav Vasko vasko na ies.sk
Pondělí Únor 8 07:34:48 CET 1999

Cafte!

     Cez vikend som nemal co robit a tak som sa hral s jadrom 2.2.1.
Dalo mi to poriadne zabrat, ale nakoniec som ho rozbehal. Stale mam
ale dva problemy.

     1.) nejde mi klasicke FM MIDI. Mam Sound Blaster 32 PnP. AWE
MIDI ide, ale klasicke nie (playmidi vyhlasuje, ze nebolo definovane
zariadenie na vystup), ale drvmidi ide v poriadku.

     2.) Nejde mi nastavovanie fontov. Ked tam zaviest font cez
setfont, tak sa mi sice pocet riadkov na stranu zmeni korektne
(pouzivam font vysky 14), ale narodne znaky nejdu.

$ file lat2-14.psf
lat2-14.psf: Linux/i386 PC Screen Font data, 256 characters, no
directory, 8x14

$ uname -a
Linux zooropa 2.2.1 #5 Sun Feb 7 01:12:53 UTC 1999 i586 unknown

     Distribucia Debian GNU/Linux 2.0 hamm bez aktualizacii (z leta
98, zodpoveda asi RedHatu 5.0). A este jedna vec - pojde mi rozbehat
graficka konzola na S3 ViRGE 2MB?  Mam dojem, ze ma VESA BIOS 1.2.

     A este posledna vec. Potrebujem pod Linuxom konvertovat unix-
style textaky na dos-style. Skusal som to cez "tr '\012' '\015\012'",
ale nejde to. Ako by som to spravil nejako inteligentne?

     Diky moc,
     Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko