[linux] file permissions

Peter Paluch peterp na frcatel.utc.sk
Pondělí Únor 8 21:00:00 CET 1999

Hello,
======

> 1) urobil som chown www:WWW * -R v nejakom adresary ~www/
> 2) urobil som chmod g+wr * -R v tom istom adresary
> 3) robil som to ako ROOT
> ALE som nevedel ze tieto dva prikazy sleduju symlinks
> a co CzERT nechce, mal som v ~www linku na /
> takze sa pytam a prisim:
> a) da sa to nejako vratit, existuje dake script co pozna
> redhat a vie obnovit tie posahane permisons

Ja teda neviem, ale keby sa to stalo mne, asi by som si zalohoval
konfiguracne subory a cely system nainstaloval od zakladu znova. V
takomto stave by som nebol schopny ani ochotny takemu systemu doverovat.

Inac, uprimnu sustrast. Toto je fakt neprijemna prihoda. Navrhujem
preinstalovat.

Bye,
Peto Paluch
                      * Peter Paluch                  *