[linux] Jadro 2.2.1; unix2dos

Peter Paluch peterp na frcatel.utc.sk
Pondělí Únor 8 21:09:10 CET 1999

Ahojte (obzvlast Ty, Miro :)
============================

Miroslav Vasko wrote:

>      1.) nejde mi klasicke FM MIDI. Mam Sound Blaster 32 PnP. AWE
> MIDI ide, ale klasicke nie (playmidi vyhlasuje, ze nebolo definovane
> zariadenie na vystup), ale drvmidi ide v poriadku.

Kdesi mi ktosi poradil, ze treba pouzit specializovane playmidi. Skus ho
pohladat na adrese http://playmidi.openprojects.net alebo
http://bahamut.mm.t.u-tokyo.ac.jp/~iwai/awedrv . Hladaj nejaky taky
playmidi, ktory je zvlast pre AWE, ak nenajdes, tak stiahni najnovsi :)
Prave taham toto
jadro aj ja, potom sa uvidi, este som sa s tym moc nezabaval. Ja mam SB
AWE64 :)

>      2.) Nejde mi nastavovanie fontov. Ked tam zaviest font cez
> setfont, tak sa mi sice pocet riadkov na stranu zmeni korektne
> (pouzivam font vysky 14), ale narodne znaky nejdu.

??? To je divne. Pozriem sa ... a skusal si zapnut Video mode selection
support v sekcii Console drivers? Mozno to s tym vobec nesuvisi, ale kto
vie...

>      A este posledna vec. Potrebujem pod Linuxom konvertovat unix-
> style textaky na dos-style. Skusal som to cez "tr '\012' '\015\012'",
> ale nejde to. Ako by som to spravil nejako inteligentne?

Nainstaluj si balik sysutils a pouzivaj prikazy fromdos a todos :)

Bye,
Peter Paluch
                      * Peter Paluch                  *
                      * Kukucinova 939/35             *