[linux] Terminal

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Úterý Únor 9 13:48:46 CET 1999

On Tue, 9 Feb 1999, Ing. Jozef Pocuch wrote:

> Chlapi, mam jednu mozno stupidnu otazku, ale nepodarilo sa mi este na to
> prist. Ked sa pripajam telenetom z win95 na Linux a spustim si tam MC
> nedokazem pouzivat funkcne klavesy F1-F12 Pouzivam terminal VT100/ANSI
> Ako na to?

Oneee,

bud pouzivaj <ESC><1> == <F1> a podobne (ale len v mc).
Alebo si uprav klavesovu mapu (t.j. sekvencie, ktore posiela telnet).

Pozri si termcap(5), /etc/termcap, polozky k1-k;.
Napr. pri nastaveni terminalu vt100, mc ocakava ako F9 sekvenciu
<ESC><O><w>, co posiela tvoj terminal, zistis v shelli <CTRL>-<V> <F9>.

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /