[linux] (Fwd) Re: http://www.debian.sk/

Miroslav Vasko vasko na ies.sk
Středa Únor 10 08:41:05 CET 1999

Nazdarte!

	Takze, konverzacia dole prebehla medzi mnou a spravcom stranky
www.debian.sk. Najde sa nejaky schopny spravca, ktory by vedel robit
mirrory a pripadne nejaku spravu uctov? Ja som v tomto uplne lavy. O
sprave neviem absolutne nic.

	Bolo by fajn vyrobit nieco podobne stranke www.debian.cz, mirror
www.debian.cz, mirror ftp.debian.org (len aktualna distribucia),
pripadne images CDcok Debian 2.1 SK.

	Sukromny tip: Peter Paluch? Co ty na to?

	Budem vdacny za pomoc,
		Miro.

> 	Planujete ju vyuzivat komercne, alebo aj na podporu distribucie
> Debian GNU/Linux? Boli by ste ochotni spolupracovat so slovenskou
> Linuxovou komunitou? (Zatial asi traja ludia, co sa aktivne zaujimaju o
> upravy Debianu :-))) ).

Ja osobne sa zaujimam o BSD UN*Xy a debian bola pravdu povediac
povodne
aktivita Matusa Uhlara (fantomas). Tato domena je volne k pouzitiu,
neplanujeme ju vyuzivat komercne (aspon zatial nie). Pokial mate
zaujem o
spolupracu budeme radi :) Sme Vam schopni poskytnut ftp/www priestor
pripadne nejake smerovania posty pod domenou debian.sk

S pozdravom

--
Tomas TPS Ulej
System Administrator