[linux] Kompilovanie - diald

Milan Kubo hosplm na isnet.sk
Středa Únor 10 15:12:12 CET 1999

Hi,

Potreboval by som od vas radu, mam Linux Red Hat 5.1, mam nainstalovane
ppp a vsetko mi ide bez problemov akurat, ze musim stale spustat ppp-on
a potom zasa ppp-off (aj ked ono to niekedy zlozi aj samo ked sa dlhsie
nic nerobi kde sa to da nastavit), teraz som nasiel na internete jednu
vec vola sa to diald a malo by to vsetko robit automaticky. Ibaze ja nie
som ziadny linux guru a ked som to po dlhom trapeni roztaroval tak som
zostal nemilo prekvapeny docital som sa ze to treba este skompilovat no
a tu zacina moj problem. Podla pokynov sa ma zacat prikazom make depend
no a ked som to spustil tak mi to vypisalo ze nemoze najst cc, tak som
sa zacal prehladavat v tych balikoch na cd a usudil som podla nazvu, ze
by to mohol byt balik gcc-2.7.2.3-11.i386.rpm, ked som to nainstaloval
tak cc tam uz bolo, ale vypisalo mi to x dalsich chyb tu je vypis len
niektorych.

diald.h:24 sys/stat.h : No such file or directory
diald.h:25 sys/ioctl.h : No such file or directory
diald.h:26 sys/socket.h : No such file or directory
diald.h:27 sys/termios.h : No such file or directory
diald.h:39 linux/tcp.h : No such file or directory
diald.h:40 linux/udp.h : No such file or directory
diald.h:41 linux/icmp.h : No such file or directory
diald.h:42 linux/ip.h : No such file or directory

vsetky ostatne su podobne len sa jedna o ine subory.
 , ked som dal prehladavat cely disk ziadny z tychto suborov som
nenasiel, tak ma napadlo ze musim este nieco doinstalovat lenze tie
nazvy tych balikov mi moc nehovorili tak som to instaloval viac menej od
brucha skusil som napr. baliky glib-1.0.1-2.i386.rpm a tiez glibc, ale
bez vysledne.

Tak Vas prosim o pomoc, ktory balik mam nainstalovat aby sa mi na mojom
linuxe objavili tie potrebne subory. A este ak existuje nieco cim si
mozem pozriet, ktore baliky uz mam nainstalovane pretoze teraz mam v tom
zmatok ked som tam instaloval kadeco a chcel by som to odstranit ale uz
si nepamatam vsetky tie nazvy.

Vopred dik za pomoc ....

Maxo