[linux] USB

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Úterý Únor 9 23:30:40 CET 1999

Hi!

Este jedna otazocka:

Niekde v manualoch k init alebo kde som videl zmienku o tom, ze ak vypadne prud a je pripojena UPSka, Linux by mohol pekne nahodit shutdown povedzme za dve minuty, upozornit userov, a ak prud do tych dvoch minut nabehne, zase vsetko stornovat a ist dalej. To znie sexy, a kedze planujem taky mensi serverik, zaujimalo by ma:

1. Funguje to, alebo to bola len zmienka o tom co by mohlo fungovat ked to niekto urobi?
2. Ak to funguje, aku UPSku na to potrebujem, aku pouzivate vy, aku odporucate, aku neodporucate? (je to mala firma, ide len o to, ked kopirka vyrazi poistky, aby sekretarka nemusela prepisovat tie dve strany co prave doklepala:)
3. Ak to funguje, kde najdem nejake info a utility ktore na to potrebujem?

D. very much

P.S.: Prave som si spomenul, bolo to v tom fajli kde sa nastavuju runlevely (/etc/init*), nie som momentalne v Linuxe takze sa nemozem pozriet ako sa ten fajl vola.