[linux] Kompilovanie - diald

Čtvrtek Únor 11 08:47:33 CET 1999

Dňa St, 10 feb 1999 Milan Kubo napísal(a):

>diald.h:24 sys/stat.h : No such file or directory
>diald.h:25 sys/ioctl.h : No such file or directory
[snip]
>diald.h:42 linux/ip.h : No such file or directory

>vsetky ostatne su podobne len sa jedna o ine subory.
> , ked som dal prehladavat cely disk ziadny z tychto suborov som
>nenasiel, tak ma napadlo ze musim este nieco doinstalovat lenze tie
>nazvy tych balikov mi moc nehovorili tak som to instaloval viac menej od
>brucha skusil som napr. baliky glib-1.0.1-2.i386.rpm a tiez glibc, ale
>bez vysledne.
chybajuci balik je kernel-headers. Pripadne ak si kompilujes vlastny
kernel, tak tie subory sa maju nachadzat v /usr/src/linux

>A este ak existuje nieco cim si mozem pozriet, ktore baliky uz mam
>nainstalovane pretoze teraz mam v tom zmatok ked som tam instaloval
>kadeco a chcel by som to odstranit ale uz si nepamatam vsetky tie
>nazvy.
rpm -qa

S pozdravom a zelanim pekneho (usnezeneho) dna
--
+ Tibor "FuturE" Pittich |    Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk         |