[linux] VGA Info

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Středa Únor 10 21:38:32 CET 1999

nazdar ludia
nazdar clovek

xcem si kupit nejaku VGA cku a jednou z poziadaviek
je aby bez problemov chodila pod x-ami
mam tym samozrejme na mysli ze bude pre nu aj
accelerated server

ma niekto skusenosti s chipmi ATI RAGE IIC
                                                            RAGE PRO TURBO
resp.  3D Labs Permedia 2

Permedia 2 mi chodi v pohodicke, vsetko krasne stiha, aj ked ti
nepoviem ci stiha viac alebo menej ako ine karty, pretoze
moje skusenosti s niecim inym su nulove. V kazdom pripade
a., server pre nu je
b., nema ziadne vazne problemy typu nahodnych ciar cez obrazovku
    ani nic podobne
c., uz som to sem raz pisal, ale opakovanie matka mudrosti:
    *MOJA* Permedia od ExperColor (ale pravdepodobne aj vsetky
    ostatne) pozna sama od seba len 3 VESA mody 640*nieco*256
    - cize je na dost vela veci nepouzitelna. V XWin aj vo Win98
    samozrejme pozna aj ine mody (lebo tam je pre nu specialny
    ovladac), ale vacsina hier pre DOS robi problemy (kym
    nenatiahnem UNIVBE:).

Ak ju chces len pre Linux, tak ju mozem odporucit, ak si odvazny a
rad riskujes (=pouzivas Windows/DOS), radsej si to rozmysli a kup nieco ine.

diky moc
henro

vlastne nie je za co
matus