[linux] ANNOUNCE: Nove projekty lokalizacie Debianu

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Sobota Únor 13 11:39:14 CET 1999

Hello,

> 	Na znamost sa dava, ze na stranke www.debian.cz, "Index tematickych
> oblasti" pribudli 4 projekty suvisiace s lokalizaciou Debianu a spol
> do slovenciny.
>
> 	A este; nevie niekto, ako vyrobit "custom" instalacne diskety
> Debianu? Chcel by som vytvorit slovenske instalacne images.

Nemohli by ste vsetko dokumentovat a pisat na sklug na rak.isternet.sk ?
IMHO nema vyznam lokalizovat jednu distribuciu, mali by sme sa zjednotit
na sposobe lokalizacie apod. Neberte to tak, ze sa mi vas projekt nepaci,
prave naopak. Len si myslim, ze by sme mali lokalizovat vsetky distribucie,
nie len Debian (teda este minimalne RedHat a vsetky ostatne distribucie,
ktore o to prejavia zaujem).

    Juraj.