[linux] Modem, internet ..........

Branislav Vartik vartik na inet.istrobanka.sk
Sobota Únor 13 12:41:00 CET 1999

Jan Hrabcak wrote:

> Viem ze tu nieco take bolo ale predsa. Mohol by mi niekto povedat ako
> nakonfigurujem modem sysgration cip rockwell 33,6 kb interny a pripojenie k
> internetu pomocou ppp. Mam sice aj externy U.S. Robotics 33.6 na com 1 ale
> linux ho
> vobec nedetkuje a predsa by som bol radsej keby ze ten interny. Mam  red hat
> 5.0 . Poradi niekto?

Ja to mam takto:

BIOS:
Serial_A -> COM1 (mys)
Serial_B -> COM3 (znakovy terminal)

Ten Sysgration  (ja mam 56k ale je to podla mna o tom istom) by sa mal
chytit na COM2 (ak mas povolene Pnp). Ak sa nechyti,

1. pnpdump > /etc/isapnp.conf
2. uprav /etc/isapnp.conf
3. isapnp /etc/isapnp.conf (alebo reboot, v /etc/rc.d/rc.sysinit sa
testuje existencia tohto konfiguraku a pusti sa bod 3. automaticky)
--
Branislav Vartik
oddelenie komunikacii