[linux] AGP karty

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Sobota Únor 13 22:24:48 CET 1999

Potreboval by som poradit, ake AGP karty podporuje Red-hat 5.2, alebo ake
sa uz komu podarilo rozchodit, pripadne ako sa to robi.Diky.Kamil

Vahal som, ci mam na toto odpovedat, lebo zacinam vyzerat ako posadnuty Permediou, ale co uz, verte mi, naozaj nie som :) Fakt!

Takze, AGP asi vseobecne chodi, lebo Permedia II AGP mi ide v pohode, ani som si nevsimol, ze by bola nieco specialne.

| mailto:m_horvath na geocities.com
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Horizon/9483/

address   home: Kamil Choma	college: Kamil Choma
                M.Nespora 23		 SDLS VB-A/919
                Presov 08001		 Stare Grunty 36
                Slovakia		 Bratislava 84225
					 Slovakia