[linux] Problem

Ičo ico na podvodnik.cz
Pondělí Únor 15 11:47:11 CET 1999

Caves

> Mam taky problem ...
>
> najprv moja konfiguracia :
> A teraz ten problem :
> Uz druhy krat sa mi stalo, ze mi odislo /dev/hda7 a 8 (linux native a
> swap)
> Prejavi sa to okrem ineho tak, ze namiesto LILO mi vypisuje iba LI a
> zamrzne ... Okrem linuxu mam aj win95. Nemam vobec predstavu, ci to je
> vec linuxu alebo windozeru ...
>
> Bohuzial sa to stalo vzdy cez tyzden, ked niesom doma, takze k tomu
> neviem povedat nic blizsie. Ak sa niekto stretol s niecim podobnym,
> prosim helpnite mi ...

> [...]

Tak takyto problem som mal aj ja a nie raz. Je to uplne jednoduche (nie
vyresit to, ale predist tomu). Stane sa to vzdy, ked prepises
/etc/lilo.conf a potom nespustis lilo. Lilo je potom z toho cely
bezradny a pri bootovani zamrzne. Preto odporucam po kazdom zasahu do
/etc/lilo.conf spustit lilo.
Ked uz je taky problem na svete, da sa to vyriesit nabootovanim zo
zaloznej diskety do linuxu a spustit lilo, alebo nabehnut do DOS-u,
odtial nahodit linux cez loadlin a potom zase spustit lilo.
To mi zatial vzdy pomohlo.

Ico (ico na podvodnik.cz)