[linux] OKI Page 4w

Jan Kudlicka kudlicka na frcatel.utc.sk
Pondělí Únor 15 11:38:49 CET 1999

            Jan Kudlicka, Do Kosut 6/34, 036 01 Martin, 0842/288 081
                            kudlicka na frcatel.utc.sk

Zdravim majitelov tlaciarne OKI Page 4W ale aj tych ostatnych.

  Ja som tiez "nestastnym" majitelom tejto tlaciarne a musim chodit
tlacit PS-ka do Win, co ma privadza k zurivosti, najma ked cakam, kym
to tie sproste drivery dotlacia...
  No podme k jadru veci. V decembri minuleho roku som sa spravit
driver k OP4W+. Napisal som mail do OKI, Ltd. a hadajte co som dostal
spat! Nic!
  Hladam ludi, ktori budu ochotni sa podielat na vyvoji drivera, aby
sme prekonali aj tuto barieru!
  S pozdravom

						Jan Kudlicka