[linux] Modem, internet ..........

Peter Kokles kokles na pobox.sk
Pondělí Únor 15 17:47:22 CET 1999

Dňa Po, 15 únor 1999 ste napísali:

>Zdravim,
>
>Ja mam presne takyto isty problem, aj interny modem Sysgration 33.600
>Mne ten modem nasiel v /etc/isapnp.conf aj som ho (snad) dobre
>nakonfiguroval, ale stale sa nan nemozem pripojit ani zo /dev/cua* a ani zo
>/dev/ttyS*. Skusal som aj automaticke nastavanie modemu v kppp v KDE 1.1,
>ale tam mi bud napise ze Modem je zaneprazneny alebo Modem neodpoveda a uz
>vazne neviem co stym robit. Sa ten modem pokusam rozchodit uz tyzden.
>
>Dakujem za pomoc.
>
>					Martin 'Milo' Milesich

Cau. dakedy som mal taky isty problem ale uz nie, chyba bola priamo na doske modemu
pozry si papiere od modemu a podla toho si nastav, je to daco podobne ako na HD ked ho chces
mat SLAVE alebo MASTER, neviem ti tak odborne vysvetlit ale dufam ze si to pochopil, treba to skusat
dokym ti to nepojde, je tam asi 9 moznosti, a potom vyskusaj "minicom"  a  ak ti naskoci  daco
taketo :
 AT S7=45 S0=0 L1 V1 X4 &c1 E1 Q0
OK

tak mas po probleme.

Vela zdaru. Budes ho potrebovat.
Cau

                                                                                               peter
--
      ** P e t e r   K o k l e s **
** Zahradna 14 * Detva 962 12 * Slovakia **